Friday, October 9, 2009

Pas gagal kemuka nama mangsa insiden 'pedang samurai'

09/10/2009 4:07pm

PORT DICKSON 9 Okt. - Pakatan pembangkang melalui Pas gagal mengemukakan salinan polis berhubung dakwaan penyokongnya ditetak dan dipukul hingga cedera seorang ahli Pergerakan Pemuda UMNO dalam insiden yang kononnya membabitkan 'pedang samurai' kelmarin.
Pengarah Pilihan aya Kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Bagan Pinang Pas, Salehuddin Ayub juga gagal mengemukakan nama lelaki yang kononnya cedera akibat ditetak itu.
Ketika mempertahankan tuduhan dan dakwaannya itu beliau hanya mengemukakan salinan laporan polis yang dibuat oleh salah seorang penyokong mereka yang mendakwa keretanya telah dihalang oleh petugas Barisan Nasional (BN).
Dalam laporan polis yang dikemukakan itu langsung tidak menyebut diserang menggunakan pedang samurai hingga cedera seperti yang di dakwa Naib Presiden Pas itu. - Utusan

 PENIPU ATAU SENGAJA MENIPU???

SAYA SUDAH MELIHAT GAMBAR PEMUDA YANG KONONYA TELAH DITETAK OLEH PEMUDA UMNO SEPERTIMANA YANG TELAH DDI WAR2 KN SEBELUM NIE...KECOH 1 MALAYSIA, TAPI YANG PELIKNYA BADAN PEMUDA TERSEBUT TIADA LUKA, HEBAT SUNGGUH PEMUDA TERSEBUT...

WAAA NAMPAKNYA PEMUDA2 PAS NIE MENGAMALKAN ILMU KEBAL...

ERMMM, NAX TANYA SIKIT LA, PE HUKUM MENGAMALKAN ILMU KEBAL DALAM ISLAM EK...

YEKE ADE ILMU KEBAL?????

ENTAH2 ILMU KELENTONG TEBAL DI DADA...

YANG LAGI PELIK LG MEMELIKKAN, TIADA LAPORAN POLIS YANG DI BUAT OLEH PIHAK PAS BERKAITAN KES BERKENAAN...

MEMANG PENIPU BESAR LA KAU WAHAI SALAHUDDIN AYOB!!!!!!!!!!!!

4 comments:

  1. Itu la, membuat tuduhan tapi tanpa bukti kukuh... kata parti Islam, tuduhan yang kalau mengikut hukum Islam apa maknanya? Fitnah!!

    ReplyDelete
  2. SLM BRO...ILMU KEPARET ALA2 PAS BONGOK SAPE NAK PECAYE BEB?..YG BUEK KOJO TU PUN SEME PELAKON2 AMATUR YG KENE PAU DGN NIKI AJIZ KHKEHKEH..DRAMA LOW KLASS

    ReplyDelete
  3. Anon: pemfitnah NO.1 NEGARA = PAS

    bro jeffry :nie bkn saja keparat, malah BANGSAT

    ReplyDelete
  4. Sesungguhnya kutuk mengutuk adalah HARAM dlm Islam.. Mengapa kte nak mengutuk sedangkan boleh shj kite menegur kesilapan mereka.. komen ini sye tidak bias kpd mne2 pihak, bg sye, kte Islam spttnye bersatu, menegur satu sama lain, bukan nya kutuk mengutuk yg hanya membawa kpde perpecahan antara Islam. Assalamualaikum.

    ReplyDelete