Tuesday, May 4, 2010

Apa Sudah Jadi Dengan PAS...RASUAH???

As'kum,

Apa sudah jadi PAS, kata orang paku serpih, kata orang korang yang lebih...

Akhirnya kecundang juga "permainan" PAS yang sememangnya mereka ini bukanlah orang yang "terlepas" dari rasuah, kroni dan salah guna kuasa...

Dengan izin ALLAH, akhirnya "terkeluarlah" segalanya satu persatu...

Selepas nie apa pula???

Wahai penyokong, pencacai PAS, ingatlah bahawa PEMIMPIN - PEMIMPIN kamu nie manusia juga dan tidak terlepas dari segala yang aku sebutkan diatas apabila sudah " berkuasa".

Mereka ini tidak "maksum", ingatlah wahai penyokong dan pencacai PAS.

Sekarang ni nampaknya para pemimpin PAS pasti tidak tidur malam mencari "idea" dan cara untuk "mengalis" segala "serangan" yang dilakukan oleh "bekas" orang kepercayaan mereka sendiri.

Ini bolehlah dikatakan, "senjata" memakan tuan.

Akhirnya terbongkar jua, selepas nie ada lagi???

3 comments:

  1. Begitulah kuasa Allah...terimalah hakikat bahawa kita tidak 100% perfect...alhamdullillah akhirnya orang kita juga yang membocorkan rahsia keburukan kita dan ini menunjukkan bahawa Allah tidak mengizinkan apa yang kita buat selama ini....fikir-fikir lah.Sedarlah sebelum terlambat wahai Nik Aziz, Husam, Sabu, Mahfuz dan lain2

    ReplyDelete
  2. Allah telah memberi peluang kepada Nik Aziz dan seluruh ahli pas seluruh negara supaya bertaubat dan kembali kejalan yg benar anda semua telah tersesat jalan jadi balik lah kepangkal jalan.Allah telah memberi amaran sekiranya kamu semua tidak bertaubat maka kamu semua akan ditimpa bala maha dahysat dari allah yg maha besar muking kamu semua akan hancur percaya lah.

    ReplyDelete
  3. ALLAH MAHA BESAR,

    Pemimpin PAS mungkin lupa kebenaran itu...

    ReplyDelete