Tuesday, May 4, 2010

ARE U READY ANUAR???...

Tuduhan liwat kekal, rayuan akhir Anwar ditolak mahkamah
04/05/2010 1:20pm



PUTRAJAYA 4 Mei - Mahkamah Persekutuan di sini hari ini memutuskan pertuduhan liwat terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim kekal setelah rayuan akhirnya ditolak. - Utusan
 
Sudah tiba masanya untuk anuar "bercerita" di kamar mahkamah mengenai kes liwatnya.
 
Kalau tidak bersalah apa hendak ditakuti wahai manusia bernama anuar???
 
Gelanggang terbuka luas, teruskan langkah "melayu"mu anuar, ( kalau masih mengaku melayu la )...
 
Jadilah lelaki sebenar, jangan hanya mahu menjadi penasihat "Parti Penakut Rakyat ( PKR )"

4 comments:

  1. Salam Ejarll....

    Beranikah AnWAR untuk bersemuka dengan rakyat mengenai kesnya? Saya dapat rasakan AnWAR akan bermain akal lagi untuk menangguhkan kesnya kali ini. Jika tidak pun, si Pengkhianat Bangsa tu mahu adakan perbicaraan secara tertutup di kamar hakim.... AnWAR seboleh2nya tak mahu rakyat tahu apa yang sebenarnya terjadi di hari Dajjal tu meliwat Saiful.

    Mulai sekarang mari kita hebohkan dalam blog2 supaya AnWAR bersemuka secara gentleman dalam mahkamah. Jangan cuba untuk sembunyi2 lagi dalam kamar hakim seperti yang berlaku sebelum ini. DAN YANG PALING PENTING, JANGAN ADA CUBAAN UNTUK MENANGGUHKAN PERBICARAAN LAGI.

    Shalom AnWAR Shalom dari PÅSrael FOR ALL

    ReplyDelete
  2. Karpal singh pun kena taubat. Dulu dia ckp anuar liwat, sekarang dia bela pulak. Mat sabu pun dah kena tutup mulut,kalau tak dia la paling kuat melalak Sheik Al-Juburi, Sheik Al-Juburi

    Petunjuk awal ialah kenapa tiada seorang pun peguam muslim membela kes Al-Juburi

    ReplyDelete
  3. salam,

    kenapa ramai lagi orang yg terlalu taksub dgn pembelit anWAR ni? apa yg dia orang dapat? kalau rakyat biasa dituduh meliwat/merogol, sudah lama dibicara & dijatuhkan hukuman, takde pulak nak tangguh2 @ reka2 bicara dalam bicara, bicara dalam kamar, dalam kelambu...takde plak loyer2 yg sanggup bersusah-payah mencari helah memanjang. yelah, rakyat marhaen bukannya banyak duit mcm anWAR. aljub ni boleh upah loyer2 paling hebat di malaysia. sudah2la tu anWAR. berdepanlah dgn perbicaraan secara JANTANMAN bukan berselindung disebalik bantahan, helah, tangguh-menangguh & seribu satu auta kamu tuh. rasa2nya kak wan pun nak tau jugak KEADILAN nak berpihak ke mana, kan kak wan?

    membalama

    ReplyDelete
  4. salam buat para sahabatku,

    Mari sama2 kita desak anuar agar tiada perkataan "TANGGUH" lagi.

    Biar kes beliau dan saiful di selesaikan dengan segera.

    ALLAH akan bersama orang yang benar...

    Jangan terus jadi bacul wahai anuar!!!

    ReplyDelete