Friday, September 17, 2010

Thanks Datuk CT

Alhamdulillah syukur,

akhirnya Datuk CT memBATALkan konsertnya d penang atas alasan "nasihat doktor"...

apa pun alasannya, kami para penyokong kerajaan BN merakamkan ucapan jutaan terima kasih kepada Datuk' CT kerana mengambil keputusan untuk "tidak bersama" dengan kerajaan penang dalam konsert tersebut.

jadi guan eng n de geng bole la jual air RM 1 tu di sekitar komtar yea...atau pun aku sarankan guan eng menggantikan Datuk CT pada konsert tersebut, pasti lebih meriah, air RM 1 pun mesti lebih laku sebab peminat seluruh Malaysia akan turun berduyun - duyun menyaksikan guan eng bergelek sakan di atas pentas...

pengawal xpayah risau, sebab unit amal pas sure akan mengambil tempat menjaga keselamatan guan eng dari di serbu oleh para peminat untuk mengambil autograf ( artis la katakan )...

apa pun sekali lagi tahniah buat Datuk CT di atas kesudian untuk tidak bersama kerajaan penang...

2 comments:

  1. Datuk CT ni IQ rendah...ada aje tawaran sapu....last last baru sedar PP bukan lagi di bawah BN....kesian Datuk CT.ikon BN ni kena perdaya dgn LGE.

    ReplyDelete
  2. Datuk CT tersilap negeri maklumlah dah terkenal seluruh negara tak tahu negeri mana yg jemput buat show ini semua kerja PA dan manager show apa bila sampai masa untuk buat show di P.Pinang Datuk CT mesti tanya pada Manager dia siapa yg jemput buat show di P.Pinang Kera-jaan DAP terus CT kata panggil doktor perbadi dia tak begitu sehat buat persembahan kalau jadi muking CT hilang peminat dan sokongan dalam dunia hiburan tanah air dan muking CD dan DVD tak laku dipasaran.

    ReplyDelete